logo site în format text 'totul despre cafea'

Nestlé a cumpărat 68% din acțiunile Blue Bottle Coffee


Nestlé și-a dublat afacerea cu cafea, cumpărând o parte majoritară din celebrul brand Blue Bottle Coffee. Compania elevețina a achiziționat 68% din Blue Bottle cu aproximativ 425 milioane de dolari, potrivit Wall Street Journal. Blue Bottle Coffee, cu sediul în Oakland, California, are aproximativ 40 de locații în San Francisco, Los Angeles, New York, Washington D.C. și Tokyo. Ce are brandul atât de special încât a cucerit Nestlé? Iată câteva lucruri despre Blue Bottle Coffee.

Ce este Blue Bottle Coffee?

Lansată la începutul anilor 2000 în Oakland, compania Blue Bottle Coffee a câștigat o nișă mare de piață prin modul său independent de a rezista în lumea cafelei. Compania și-a păstrat fanii prin prepararea unei cafele de înaltă calitate, folosit doar boabe proaspăt prăjite, ținute în depozite specializate. Depozite cu un control amanunțit asupra temperaturii, reușind astfel să ofere clienților său o calitate superioară. Blue Bottle Coffee vinde boabe de cafea integrală online, inclusiv prin abonamente. Numele companiei vine de la ceea ce se spune în Europa Centrală „cafea de primă clasă”. Magazinele sale de cafea au o atmosferă futuristă, minimalistă, iar sigla este o simplă siluetă de…ați ghicit: o sticlă albastră (Blue Bottle).

Cine este James Freeman, fondatorul Blue Bottle?

Nu numai că Blue Bottle este populară în rândul consumatorilor milenari, dar fondatorul companiei are o poveste artistică, ce sigur că va atrage și tinerii. James Freeman a început ca un clarinetist profesionist, potrivit Wall Street Journal, dar el a iubit mereu cafeaua. Iar când și-a pierdut slujba, și-a îndreptat atenția spre cea de-a doua pasiune: cafeaua. Astfel a apărut Blue Bottle Coffee. Inițial, compania își avea sediul într-o magazie de gheață, spune New York Times. Cu timpul s-a dezvoltat, iar Freeman este acum directorul de produse. El va continua să conducă compania împreună cu CEO Bryan Meehan, sub brandul Nestlé.

De ce este Nestle interesată de Blue Bottle Coffee?

Blue Bottle Coffee s-a extins rapid. A avut 29 de locații la sfârșitul anului 2016 și se așteaptă să ajungă la 55 de magazine până la finele anului 2017. Nestlé spune că afacerea cu Blue Bottle îi va ajuta compania să extindă oferta de cafea în Statele Unite. Nestlé ar putea beneficia, de asemenea, de afinitatea fanilor Blue Bot pentru brand. „Această mișcare subliniază faptul că Nestlé se concentrează pe investițiile în categorii de creștere înaltă și pe tendințele consumatorilor”, a declarat Mark Schneider, CEO al Nestlé.

Ultimele articole